torsdag 20 mars 2008

En praktikants iakttagelser 2

Nu är mina tre veckor som praktikant över. Har haft sällskap av Andreas, en annan praktikant som varit här sen i december. Väldigt duktig kille, nu börjar väl reklam- och produktionsbyråerna slåss om honom när han slutar på Broby Grafiska!

Det har varit jätteroligt här, alla har varit så snälla mot mig och jag är jättetacksam över att ha fått vara på en sån fin byrå som Clara.

Ett speciellt omnämnande vill jag ge till människorna på AD-ass/originalar-hyllan, där jag spenderat mest tid. Ni är underbara människor allihopa, er kommer jag inte glömma i första taget!

Frans, fortsätt med gröten och öva flitigt på pentrix (jag kommer tillbaka och inspekterar!)
Jon, du är jääävligt fresh alltså, keep it real man, yo! (Och använd den där fräsiga robotscarfen mycket!)
Jeanette, nu får du äntligen din stol för dig själv, haha!

Ett speciellt hedersomnämnande till min käre handledare Robban som varit ett mycket starkt mentalt stöd och underhållning 24/7 i två av dessa tre veckor.
Du är en jävligt fräsig snubbe Robban, och du vet att jag menar det!
(Kidnappar du alla dina praktikanter eller var det nåt speciellt med mig?)

Haha, STOR KRAM till er alla, ni har inte sett det sista av mig!
/Lisa

Inga kommentarer: