torsdag 10 april 2008

Ett stort paket med möss


Idag fick vi ett stort paket lastat med två möss. Jag trodde det var något annat när jag såg det stora paketet och jag hann bygga upp en hel del förväntningar. Mössen hanteras vertikalt, för att vara så ergonomiska som möjligt. De ser ut som små rymdskepp, vilket verkar tilltala en del för jag har redan börjat höra en del positiva omdömen runt om i huset. Det mest underliga med dessa möss var dock dess beskrivning som följde med. Hur man gör när musen har kommit till musmattans kant (se ovan). Jag skulle vilja se dem som inte förstår det, utan rullar musen över mussmattans kant, vidare över skrivbordet, krockar med kaffekoppen, knycklar till kalenderna och kanske efterföljande dag, med lite tur, kommer tillbaka till musmattan igen. /Frans

Inga kommentarer: